Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jan 2024 09:54:27 +0200

Tere!

Anija Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2311002/09723 aadressile Harju maakond, Anija vald, Kehra küla, 11129 Kehra 
tee// Kehra linn, Kehra raudteejaam// Põhja tn 2b// Põhja tänav// Roopa tn 
1a// Roopa tänav// Tselluloosi tn 7 (null) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26846001>  (menetlus nr: 
405188), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.01.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Anija Vallavalitsus) või menetleja (INGA VAINU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister